Sandro Hit

Sv: Sandro Hit

Hejsan!
Jag har inte hittat Sandro Hit tillgänglig i Sverige någonstans, men stuteri Ängagården som är spermaimportör för Samba Hit (e Sandro Hit) kan säkert hjälpa dig. Gå in på www.angagarden.com
//MVH Carola

Ingen tar in sperma från honom men du kan ju alltid ta in själv (men då måste du lösa lösa allt det administrativa själv också, hingstlicens etc). Han kostar också väldigt mycket att använda, 2500 euro om jag inte minns fel (ca 22000 kr) plus frakt & licens.
Fast hade jag haft råd hade jag själv gjort det! :d

Hej jag har spanat på Sandro Hit ett bra tag men beslutat o att ta hans talangfulle son istället..Samba Hit , som står på ovannämda Ängagården..billigare,enklare o jäklar vad läcker han är!!!
Har hört att många kör stoet till Danmark/Tyskland,till hingsten, o att det i de flesta fall som ditt blir mkt billigare..men ngt vidare om det vet inte jag men säkert många fler här..:)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
694
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka