C
Crona
Hej då min valack 17 år blivit av med sin hagkompis (14 dagar sen )och enbart har sällskap på andra sidan stängslet nu, blir han helt tokig om hon försvinner om det är längst bort i hagen eller in i stallet utan honom , detta har alltid varit lite jobbigt för honom men då har det funnits fler hästar att lägga energin åt.
Hon bryr sig inte om honom och lunkar på som vanligt ...
Han som stått och sovit i stallgången innan blir nu helt stirrig och letar oavbrutet efter kompisen när hon är ute i hagen. Blir cool lugn när han ser henne , men så fort hon försvinner är det oroligt gnäggar hela tiden (hon bara tittar på honom och jaja stå du där och gnägga)
Hur ska jag lösa detta , klart förstår att jag måste öva öva öva men några bra tips?
Hon bryr sig inte om honom och lunkar på som vanligt ...
Han som stått och sovit i stallgången innan blir nu helt stirrig och letar oavbrutet efter kompisen när hon är ute i hagen. Blir cool lugn när han ser henne , men så fort hon försvinner är det oroligt gnäggar hela tiden (hon bara tittar på honom och jaja stå du där och gnägga)
Hur ska jag lösa detta , klart förstår att jag måste öva öva öva men några bra tips?