Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tror att det säkert också har å göra med vilken tid på året det är.
Är nog inte så rafflande stor marknad att köpa ett 'tomt' avelssto i september då man har en hel vinteruppstallning innan man ens kan börja betäcka, så då är det nog lättare att sälja en dräktig sådan istället.
Jaha du tror att folk kan vilja ha stoet bara alltså...
Hm...ja det kanske inte skulle vara aktuellt för mig eftersom det är Selene 21 år...troligtvis inget att avla vidare på alltså...
Håller på och funderar fram o tillbaka en massa.
Ska dräktighetskolla på fredag så hon kanske inte är dräktig och då är det inte mkt att fundera över.
Men jag måste tyvärr sälja en häst pga att jag snart ska föda och behöver lägga pengarna på annat
Det blir antingen Selene+föl eller min åring e. Careful...frågan är bara vilken...
Jag har funderat på det tidigare men sen släppt det...men nu är det mindre än 4 veckor kvar till bebis och jag vill ha bestämt mig...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.