Saknade bilder

M

Monkas

Satt vid datorn häromdagen och skulle vara duktig :angel: :angel: (trodde jag). Jag brände ner alla bilder från hårddisken till CD-skivor. Kollade aldrig att alla bilder "åkte" med. Sen tog jag bort bilderna från hårddisken. När jag sen skulle titta på skivorna så finns inte en enda bild på våra hästar med:cry: :cry: (låg i en egen fil).
Går det att få tillbaka bilderna på nåt sätt??????????? :confused: :confused: Dom ligger inte kvar i papperskorgen. Har försökt att söka, men dom hittas inte.
Har hört att filer som är deletade kan finnas kvar, men hur får man fram dom??????
 
Sv: Saknade bilder

Det går att lösa genom att köra speciella program. Men du behöver nog ha någon som kan hantera dem för att det ska gå bra. Hör dig för bland duktiga datormänniskor i din omgivning. Kanske någon av dem kan hjälpa dig att få tillbaka bilderna. Man kan också välja att lämna in datorn till något företag som plockar fram alla raderade bilder åt dig, men de tar hutlöst betalt.
 
Sv: Saknade bilder

Pröva att gör en systemåterställning. Du hittar den i Win XP genom Start - Hjälp och Support - Rätta till ett fel - Systemåterställning. Eller nåt sånt.
 

Liknande trådar

Äldre Haft en känsla ett par veckor att jag MÅSTE spara ner alla bilder jag har på datorn på något sätt,OM datorn skulle gå sönder. Den har...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: Tass
·
Gnägg Tårarna rinner efter ett samtal. Lillasysters älskade ponny finns inte mer. I maj 2012 började vi leta en ny ponny till...
Svar
3
· Visningar
1 390
Senast: Magiana
·
IT & mobiler jag startade om min dator här för några timmar sedan, och upptäckte att datorn i princip rensat sej själv :eek: jag kunde inte hitta...
Svar
5
· Visningar
7 054
Senast: Unix
·
C
Hästvård Förra året köpte jag ett D-ponny sto, 11år, som tävlat Msv B i hoppning med bra placceringar... Just då hade hon haft ett tävlings...
Svar
13
· Visningar
1 967
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp