Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det kanske vara, jag har en Jeremy Rudge pace.Jag har en från Hööks. Har ridit med den i 2-3 olika dressyrsadlar och inte haft några problem. CRW Ares. Men din dressyrsadel är kanske mer uppbyggd bak än de jag ridit i.
Så kan det kanske vara, jag har en Jeremy Rudge pace.
Jag har också väst när jag rider ut om jag har hoppsadeln för där tar inte västen i. Men jag skulle vilja kunna rida ut med väst med dressyrsadeln också. Jag kanske har fel storlek på säkerhetsvästarna? Jag har provat racesafe, showmaster och biltema. Den från biltema funkade bäst för där kan man vika upp biten längst ned. Men frågan är hur bra det är om man landar på rygg?Jag har en airowear som aldrig tagit i bak, har en Amerigo DJ. Brukar ha väst när jag rider ut.
En sån har jag kikat lite på, den ser väldigt bekväm ut. Får jag fråga vad du har för sadel?Jag har en kompardelli ballistic. Superskön!
Jag har bara ridit i hoppsadeln med den. En albion K2En sån har jag kikat lite på, den ser väldigt bekväm ut. Får jag fråga vad du har för sadel?
I min hoppsadel kan jag också ha säkerhetsvästen men problemet är att den tar i dressyrsadeln.Jag har bara ridit i hoppsadeln med den. En albion K2
En sån har jag kikat lite på, den ser väldigt bekväm ut. Får jag fråga vad du har för sadel?
Och den tar inte i? Det låter bra.Jag har också en Kompardell Ballistik. Rider i en Equip sadel
Tack! Då ska jag definitivt kika på en sån.Nej den tar inte i Jag tycker den är stor i storleken, jag brukar ha M/36-38 men fick gå ner till XS
Jag har en kompardelli ballistic. Superskön!
Nej inte alls. Det är egentligen en skidväst men med marknadens säkraste ryggskydd. Tror inte den ger något större skydd för revben dock. Älskar min och är inte alls besvärad av den när jag rider. Min kompis som rider Heddan några gånger i veckan köpte en likadan. Hon rider alltid i dressyrsadeln eftersom jag har hoppsadeln på Platina och jag tittade på dem idag när vi var ute. Såg inte alls ut som att den tog i, i sadeln.Är den stel som en racesafe eller hur är den?
Det blev en sådan och den är fantastisk! Jätteskön och tar inte i sadeln. Tack för tipset!Jag har en kompardelli ballistic. Superskön!