Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rider alltid med väst.Hade en Kompardell men slog ryggen ordentligt vid en avramling trots det. Köpte en airbagväst men trivdes inte alls med den,nu är jag tillbaka på ” skölpaddsväst”.
Den ska ju sitta löst på kroppen för att få plats när den löser ut,jag upplevde att den ” hoppade runt” när jag satt ner i sadeln. Sedan blev den ojämn och gled ner på den sidan som patronen satt på,då fick jag västen på halsen på motsatt sida-inte skönt alls….Jag försökte verkligen vänja mig eftersom det känns så bra att den skyddar nacken också!Men det är många i stallet som har denna typen och är jättenöjda,jag är kanske lite extra kinkigVad fick dig att inte trivas med airbagvästen? Jag står precis inför att skaffa en nämligen, har en gammal "sköldpaddsväst" som bara ligger i ett skåp men med mer unghästridning framöver känns det befogat att nyttja väst i någon form.
Är mest brydd för att glömma att "koppla loss" airbagvarianten när jag sitter av men annars har jag föreställt mig att de skulle vara bekymmersfria så länge de bara sitter där, och göra nytta när det behövs.