Jag kör som @skiesabove med tåkappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har trillat av en gång. Som blev extremt kaotiskt så minns knapp men dom utlösta och fastnade inte. Sen dess har det dock inte varit ens nära som tur är. Men tycker definitivt att komfort är viktigt med i dessa säkerhetsbyglar.Jag tycker också att de är mycket sköna att rida med! Jag har inte trillat av med dem så jag kan inte uttala mig om hur säkra de är egentligen. Men de känns stadigare p.g.a. de är räfflade. Mycket mindre risk att tappa stigbyglarna och trillar av p.g.a. det.
Ja. Skjønner ikke hvordan du klarte sitte fast i den.Menar du en sån här? Jag har fastnat i en sådan och blivit hängandes
Foten fastnade med hälen mot nederdelen och tårna mot övre delen, det blev inget vridmoment utåt.Ja. Skjønner ikke hvordan du klarte sitte fast i den.
Da vil man vel sitte fast i alle stigbøylerFoten fastnade med hälen mot nederdelen och tårna mot övre delen, det blev inget vridmoment utåt.
Jag vet oxå en som fastnade i sådana. Hon red på stubbåker, hästen bockar rejält och hon åker av och fastnar i den lilla kroken som håller gummibandet. Släpades efter ca 100 m, vad jag fick berättat, och bröt flera revben samt även ett ben.Da vil man vel sitte fast i alle stigbøyler
Utom de med tåkappaDa vil man vel sitte fast i alle stigbøyler
Min dotter fastnade också i en sådan och släpades efter ponnyn. Efter ca 10 m drogs ridskon av, och resåren till chapsen gick sönder. Hade kunnat sluta illa.Menar du en sån här? Jag har fastnat i en sådan och blivit hängandes