S
soma
Jag funderar på att ta Wilton från dagis till hösten. Inte för att det har varit något problem. Han älskar sitt dagis. Men han fixar ensamheten bra och det finns ju roligare saker man kan göra för 1700 kr/mån (köpa en ny valp
). Han är då ca 1,5 år.
Mina arbetstider är olika för varje termin (lärare) men som gymnasielärare har man 34,5 h på arbetsplatsen och 10 h hemma. Visar den här terminens arbetstider som exempel. Min sambo är hemma på lunchen, men arbetar annars längre dagar än jag.
Må: 8-15 (Ensam 4+2 h Husse hemma på lunchen)
Ti: 9-15 (Ensam 3+2 h Husse hemma på lunchen)
On: 11-16.30 (Ensam 1+ 3,5 h Husse hemma på lunchen)
To: 9-15.30 (Ensam 2+2,5 h Jag hemma på lunchen (2h))
Fr: 11-14 (Ensam 3h)
Frågan är om dessa timmar 3-6 h är för mycket för honom att vara ensam. Tycker att det ser mycket ut när man ställer upp det så här. Eller är det mycket?
Mina arbetstider är olika för varje termin (lärare) men som gymnasielärare har man 34,5 h på arbetsplatsen och 10 h hemma. Visar den här terminens arbetstider som exempel. Min sambo är hemma på lunchen, men arbetar annars längre dagar än jag.
Må: 8-15 (Ensam 4+2 h Husse hemma på lunchen)
Ti: 9-15 (Ensam 3+2 h Husse hemma på lunchen)
On: 11-16.30 (Ensam 1+ 3,5 h Husse hemma på lunchen)
To: 9-15.30 (Ensam 2+2,5 h Jag hemma på lunchen (2h))
Fr: 11-14 (Ensam 3h)
Frågan är om dessa timmar 3-6 h är för mycket för honom att vara ensam. Tycker att det ser mycket ut när man ställer upp det så här. Eller är det mycket?