Såg ni spiralen?

Iamia

Trådstartare
Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽

IMG_8182.webp

Nu var det ju tyvärr inte aliens eller en portal till ett annat universum som orsakade det hela, utan troligen en SpaceX-raket, men det såg riktigt coolt ut. :D

Hade så gärna velat sett det men jag va klar ute vid 20 och det var maken som kissade hundarna sista gången och han såg nog inget för han sa inget iallafall 😅

Ja, vi hade precis matat hästarna och jag tog hundarna på en kissrunda och såg detta! Väldigt spektakulärt och vackert, stod och tittade på det en lång stund!

Liknande trådar

Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 102
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 506
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
3 411
Senast: Takire
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka