Såg nåt kul igår

Mirre

Trådstartare
En gammal tant på typ 70 år eller nåt
som kom och gick med en amstaff.
Hunden verkade väldigt lugn och väluppfostrad.
Tanten såg så nöjd ut så:D
Tyckte det var kul och se

Sv: Såg nåt kul igår

aha, kul att du skriver så!
Igår såg ja oxå en gammal tant, med sin lilla kepp och med sin lilla hund, en amstaff ute och gå!! De såg ut att ha de så trevligt så!
:)

här finns en liten tant med rulator o tillhörande gigantisk golden.
tur hunden är väluppfostrad annars hade tanten och rulatorn flygit all världens väg för länge sen.

de är jättesöta.:)

Kul att höra :D
i våra trakter finns det en äldre kvinna som är rullstolsbunden som har två jättelydiga schäfrar. Båda två går oftast lösa och håller sig alltid vid matte.

Här finns det en gammal gubbe som hade en rottweiler som han brukade gå omkring med hela dagarna,
hur lugn och snäll som helst.
Fast nu finns den inte kvar så nu har han en annan hund,
en sån som dom har i "sjunde himlen", jag vet inte vad den rasen heter. Någon som vet? :confused:
Tycker dom ser rätt mysiga ut.

var väl barnbarnets.. :p

Det brukar väl vara så:p
Känner igen mig då jag dumpar min hund hos mormor på dagarna. Dock är inte den kombinationen lika lydig. Ser man ett svart yrväder med tillhörande mormor då vet man att det är min hund som är ute och går med min mormor:angel:

Klart tanten var nöjd! Det finns väl INGEN ligist i världen som skulle våga rycka en väska från henne...?

Min svärfar är 70 år,ja kanske 71,han bara älskar våran riesentik,42kg tung och runt 70 cm hög!
Alltid när vi ska iväg,så ska han vara hundvakt,ute och går i timtal med henne!
Han brukar säga att han behöver inte oroa sig,hon är så väluppfostrad,går fint och skiter i andra små och stora bjäbbiga/skällande hundar!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 955
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Rugge
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka