Säg grattis...

Sv: Säg grattis...

lägger in en bild från idag! Fler bilder kommer nog senare.. Kompisen är riktigt hajj på det där med kameror och fotade en del idag! :angel::)

DSCN0928.jpg

före loppet!

GRATTIS :D :D :D
( och är det Ninni i bakgrunden ? :D )

Jag var där o såg dig då fast jag inte visste vem du var, och som kuriosa kan jag tala om att det är FarmenVeronika som fött upp och döpt Johnny

GRATTIS :D :D :D
( och är det Ninni i bakgrunden ? :D )

Jag var där o såg dig då fast jag inte visste vem du var, och som kuriosa kan jag tala om att det är FarmenVeronika som fött upp och döpt Johnny

MEEEN, synd att du inte visste det då! Hade ingen aning om att du var där :angel:

Jasså? Där ser man! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Kamomilla
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En allvarlig olycka har inträffat på Jägersro trav- och galoppbana under söndagen. En person klämdes illa när startboxen föll ihop...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka