Hippocampus
Trådstartare
Om någon vill se sovande krokodiler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart! Viktigt för min hälsaVäldigt länge sedan jag tittade nu.
Kanske börjar jag snart igen.
Men just nu läggs min live-kameratid på älgar .
@Hippocampus kollar du fortfarande?
Jag får återkomma när jag slutar att kolla på älgvandringen då. Har inte så mycket tid att jag hinner båda .Såklart! Viktigt för min hälsa
Faktiskt aldrig gjort. Kanske ska börja med det?Jag får återkomma när jag slutar att kolla på älgvandringen då. Har inte så mycket tid att jag hinner båda .
Kollar du älgarna också?
Prova. Ganska rofyllt. Tror det bara är några dagar kvar på livestreamen. De brukar märka ut höjdpunkter i sändningarna också som man kan kolla om det råkar vara dött just när man är inne.Faktiskt aldrig gjort. Kanske ska börja med det?
Flera noshörningar där nu, inkusive en ungeDen från Okaukuejo i Etosha är min favorit. Har varit där många gånger och jag sugs liksom in genom kameran och känner hur det är att vara där. Lukter, ljud, värmen osv. Ruskigt avslappnande.
wow!Flera noshörningar där nu, inkusive en unge
@Hippocampus
är där nu! solnedgång och massor av girafferDen från Okaukuejo i Etosha är min favorit. Har varit där många gånger och jag sugs liksom in genom kameran och känner hur det är att vara där. Lukter, ljud, värmen osv. Ruskigt avslappnande.
massa buffalos och så lite flodhäst!
Jag vet Finns så många kameror också.Var precis en leopard som tog en fisk.
Detta är ju beroendeframkallande..
Läste att det var en Giraff som tog en fisk.Var precis en leopard som tog en fisk.
Detta är ju beroendeframkallande..