Sadelöverdrag

L

LuddeoSara

Hej!
Kanske en fånig fråga. Men är det någon som vet vart man kan få tag på sadelöverdrag för County sadlar dvs med logga på? :banana:

det sadel överdraget jag köpte till min County dressyr passade inte.......och det beställde jag från Börjes :(

Köpte ett kanonöverdrag hos hastshoppen.com. Det är mörkblått och det står GLOBUS på det, men det passar det mesta och var dessutom billigt. Typ 58 kr + moms. prova där!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
844
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross