Sadelgjordsspännare!?

K

knyttet

Vill minnas att jag vid något tillfälle sett att man kan köpa något som ska underlätta att spänna sadelgjorden för personer med svaga händer. Någon som sett denna "sadelgjordshjälp" och vet var man kan hitta den? Firma?

Ja det finns det. Jag har en sådan.
Min köpte jag i Danmark och vet inte om det finns här i sverige. Vill du att jag skall kolla om de har hemsida och vad den kostar?

Åsa

.. jodå .. visst finns de i sverige ..funderar på o köpa en till syrran :)... de finns att hitta på www.teamsolution.se ... kolla under fliken Innovations produkter .. de kostar ca 195 kronor ...inte så dyrt ...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: soom
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 981
Senast: Kilauea
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 232
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 000
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV