fia0
Trådstartare
Är på g att köpa ny sadel. Var på inprovning för ett par år sedan och då blev det en Globus Clic. Den är lagom lång men på tok för stor. Jag trodde hästen skulle bli mycket bredare när hon musklade på sig men det blev hon inte. Istället rider jag oftast i en Goertz Liberty som följer ryggen perfekt och jag sitter grymt bra i den. Problemet med den är att det är ca 10 cm för lång.
Alltså - en sadel lik Goertzen men ca 10 cm kortare vore perfekt. Vad har ni för tips?
Sen undrar jag också vart man kan få hjälp med inprovning. Eftersom det blev jättedåligt förra gången är jag inte ett dugg intresserad att åka till samma ställe. Jag bor söder och Stockholm och kan tänka mig att åka ca 2 timmar för att få riktigt bra hjälp.
Verkligen toppenglad för alla tips och idéer!!!!!
/Fia
Alltså - en sadel lik Goertzen men ca 10 cm kortare vore perfekt. Vad har ni för tips?
Sen undrar jag också vart man kan få hjälp med inprovning. Eftersom det blev jättedåligt förra gången är jag inte ett dugg intresserad att åka till samma ställe. Jag bor söder och Stockholm och kan tänka mig att åka ca 2 timmar för att få riktigt bra hjälp.
Verkligen toppenglad för alla tips och idéer!!!!!
/Fia