sadelbom...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare muuhille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 849
M

muuhille

tänkte kolla om d e nån som vet hur man ser om bommen i sadeln e sönder... vår hästshop här har stängt till den 24... :cry: ska lämna in den där sen... men om bommen e sönder känns d inte lönt...

Sv: sadelbom...

Vi har en rad olika sadlstommar som är olika flexibla. För en inte sakkunnig så kan vissa upplevas som av. Det är då kanske bara mjuka. Mitt råd är att Du avvaktar tills Du kan få någon hjälp. Men om jag ska kunna hjälpa Dig lite på vägen måste jag veta märket på sadeln.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈