J

Jua

Jag är nybörjare inom Western och jag skulle vilja köpa en första sadel som inte är all för dyr. Sadlarna på hööks är ju inte allt för dyra men är de nått att ha??:confused:

Sv: sadel

jag har en big horn western sadel från hööks. den passa utmärkt för mig och min häst i varje fall.

Sv: sadel

det beror ju på vad du tycker är allt för dyrt eller inte ;) Vissa tycker ju att sadlar för 20.000 är i lagom psirklass medan andra inte vill betala mer än 5.000.
Ett tips bara, du behöver ju inte köpa en ny, som är dyrare än en beg. sadel. Dessutom är (oftast) en beg sadel MYCKET skönare att sitta i. Så leta runt på annonssidor om du hittar någon som är i den prisklass du vill! :)

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Bubbles
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V