Sadel som liknar Prestige Appaloosa?

Dennerstahl

Trådstartare
Hej på er!
Jag tänkte höra om någon av er känner till ett märke/modell på hoppsadel som påminner mycket om den gamla Prestige Appaloosan? Jag vet att Prestige Appaloosa i normal vidd ligger bra, men en sådan är det ju svårt att finna och dessutom kan det ju vara lite roligt med en "nyare" sadel, även om det kan få vara begagnat.
Har funnit Prestige Appaloosa på annonser, dock ingen 18" vilket jag mer eller mindre måste ha pga långa ben, och behöver sadeln rätt snart om allt blir som det är tänkt...

Har hört att den nya Prestigen, Golden star, är mer böjd än appaloosan?
Jag skulle bli mycket tacksam om någon som vet kunde ta sig tid att svara :)
Bifogar en bild på hästens sadelläge också ^^
sadell%C3%A4ge.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Har haft sadelprovare ute idag då hästen inte trivs helt med sin hoppsadel. Jag använder den inte alls själv just nu utan hon har den...
Svar
13
· Visningar
2 115
Senast: Linda_A
·
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 181
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 151
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama