Såååå trött på mina barns nyfikenhet och uppfinningsrikedom

Sv: Såååå trött på mina barns nyfikenhet och uppfinningsrikedom

Pallas: Det låter som min son som har adhd. jag vill verkligen inte påstå att så är fallet med dina barn. Men har du kollat med dagis vad de tycker upplever de också barnen som onormalt aktiva?

Kanske du verkligen skulle kolla om du kunde få någon utredning gjord på dem och speciellt den som är utvecklingsmässigt sen. Även om de inte får en diagnos så kan de ha drag av och det kan räcka för avlastningsfamilj. Man har även rätt att söka vårdbidrag och för merkostnader som tex alla grejer som går sönder.

Druvan: Detta behöver verkligen inte bero på uppfostran även om det oftast just på pojkar faktiskt misstas för dålig uppfostran. det kan mycket väl bero på ett handikapp. Annars skulle jag uppfostrat alla mina 3 söner helt olika.
 
Sv: Såååå trött på mina barns nyfikenhet och uppfinningsrikedom

KL
Här finns det 2 överernergiska pojkar med. Vår 3,5 åring är dessutom väldigt obstinat och har de 2 senaste veckorna kört slut på dagisfröknarna, trots att han bara är där 8-12.30

Nu när jag är magsjuk så tackar jag gudarna för datorn och för bolibompa spelen som de själva hittar på nätet:bow:

Annars så har våra pojkar rört runt i huset så dant att jag funderat på att skicka dem till en engelsk internatskola och kvittera ut dem vid 18 års ålder;)

Mitt tips i allt elände är att passa på att pussa på dem när de sover, de är riktigt söta då:love: minns också att ni inte är ensamma om att ha små ligister. Vi är flera här ute som har det som ni.
 
Sv: Såååå trött på mina barns nyfikenhet och uppfinningsrikedom

Här är två piggeliner till.
Tackolov så är dom dåliga på att förstöra saker men dom HÖRS över en hel stormarknad utan problem.
Och det är full fart hela tiden - runt, runt.
Bra iochförsig - jag behöver inte fundera på var dom är - dom hörs från lekhörnan var jag än befinner mig.
Blir det tyst får jag dock gå o kika - då brukar dom ha gett sig därifrån för att leta efter mig - helt ologiskt så ropar dom inte utan det får jag göra.
Det börjar lugna ner sig men folk brukar lite ursäktande säga.
-Alltså dina barn är jättegoa, men när man träffat dom så blir man inte direkt sugen på att skaffa barn/fler barn.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

Tillbaka
Upp