så skönt

Olympus

Trådstartare
Min lilla häst är frisk :D Var på återbesök idag för att se så hon inte hade blivit värre efter att vi satte igång henne. Hon hade en liten liten reaktion kvar dom först 4-5 stegen men sen var det helt borta. Så nu ska hon fortsätta ridas igång, och så småning om börja hoppa igen. Ska vara med på en liten "blåbärsträning" träning på söndag.
Blir bara kavaletti och kanske små kryss eller ngt! Ska bli så skönt att få börja rida igång ordentligt och börja planera lite tävlingar igen :D

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: Oknytt
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama