Så skönt när allt släpper!

P

puzzilago

unghästen, ett underbart litet russ :love: har varit lite kinkig med tömkörningen... nu har vi tagit en paus under vintern, och när jag nu satt igång igen så, JA!!!!

Allt bara funkar, volter, halter, högersvän, vänstersväng, trav!!!

Är så glad :D

Sv: Så skönt när allt släpper!

nice!!!

samma här, igår trilla poletten ner hos mitt fullblod...
jobbade så fint på tygeln... fast hon e lite söt, måste tänka så mkt när hon jobbar så det e sirap i benen :)
den andra hästen som vi brukar ha sällis av i skogen jobbar på fint, men hon har tid å titta på naturen å va lite rädd för vildsvin.. hehe.. medan min e lika förvånad varje gång det kommer nått "farligt"... hon går där i sina egna tankar.. hehe :D

Sv: Så skönt när allt släpper!

Knepet är just att låta det vara, när man börjar igen kan de det! Man måste låta dem tänka lite bara.
Min unghäst fattar allt just nu :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 411
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 541
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Höjda elpriser
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur