Så här kan det gå...

Undret

Trådstartare
...när man har hund och katt tillsammans :angel::smirk:

LilyWilliam017.jpg

LilyWilliam018.jpg

:love::love::love:

trodde aldrig att det skulle gå så lätt, och dom tycker att det är skitkul att leka också :D

WilliamAug2007076.jpg

WilliamAug2007078.jpg

Sv: Så här kan det gå...

:rofl: Prutta inte!!!! :rofl:

Vad söta!

vaffö inte? Våran katt älskar alla våra äckliga kroppslukter. Det gosigaste som finns är husses jättesvettiga tröja efter att han varit ute och joggat. Prutt är inte helt fel det heller.

Sv: Så här kan det gå...

Våra lukter ja ;) Min katt höll dock på o dö när grannens hund släppte sig :rofl: Hon fick kväljningar stackaren o sen sprang hon ut på balkongen :rofl:
Husses fisar bryr hon sig inte om, o hans svettiga arbetsskor gosar hon gärna med :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur