s-s-sn-snä-snäckor

Modig_Korn

Trådstartare
Har jag fått 4st, oidenifierade art mässigt men det är afrikanska jättar iafl...

Zchläng dig i väggen zebran för mina snäckor is the best :devil:

Sv: s-s-sn-snä-snäckor

"Det kommer mera....." sjunger...

Inga bilder ännu...
De är väl en 5-6.5 cm i skalet...

Mohihi jag kommer förhoppningsvis ha 16 i sommar jag, det du :p A. achatina börjar komma ut på marknaderna i Frankrike och England... ;)

Ok, något mindre än mina största då :p Tror jag iaf, jag lyckas aldrig mäta de. Ena dagen kan de vara 10 cm och nästa dag bara 5 typ :crazy: Och nej, då har jag inte råkat blanda ihop de :D

då har du mindre än min kompis, det du :D
hennes minsta är runt 10cm i skallängd

Lyx!

Fast jag får stora sniglar jag. 3 Archachatina marginata, det du! Och två till som antagligen är marginata de med :p Och sen när jag får hem A. achatina så... :love: :D

bara för att du ger dina anabol asteroider betyder det inte att alla behöver göra det :devil:

Min största är 15 cm i skallängd nu... :p Zebran, du kommer ihåg mig va, tänkte på tigrarna.. Har förresten 18 ägg för tillfället, du vet ingen som vill köpa om det skulle bli ungar av alla?? Har inte plats för så många. :D Vill helst inte skicka till eng, verkar krångligt. Förresten, ingen som gillar vandrande pinnar?? :angel:

Lyxigt värre!

Nädå, inte har jag glömt inte! Bara väntar på att någon ska få tag i snyggingarna, håller stenkoll på cybersnail för tillfället så jag inte missar :D

Hmm, ingen aning tyvärr. Men det finns ju snigelfolk på Zoonen iaf, Roikardo, McPede, Anneth, Leolina, Achatina, Coleoptera, Coleopatra, Falck och CaseOne är de jag vet sysslar med sniglar där iaf. Kanske kan nån av de vara intresserade eller veta nån som är, marginator är ju ändå svåra att få tag på :)

jemaha skrev:
Min största är 15 cm i skallängd nu... :p Zebran, du kommer ihåg mig va, tänkte på tigrarna.. Har förresten 18 ägg för tillfället, du vet ingen som vill köpa om det skulle bli ungar av alla?? Har inte plats för så många. :D Vill helst inte skicka till eng, verkar krångligt. Förresten, ingen som gillar vandrande pinnar?? :angel:

Jag vet, fast de vet inte de som jag tycker skulle ha :angel:
Visst skulle det väl behövas några vandrande pinnar i lärarrummet på skolan :devil:

Tycker jag verkligen behövs!! Tänk vad skönt för de att slippa vattna blommorna där sen, bara köpa nya å ställa dit när de blivit uppätna.. :p Hur många ska jag skicka?! :angel: :D

Liknande trådar

N
Övr. Djur Har sett att vissa här på forumet har afrikanska jättesnäckor, dom är ju bara för häftiga! Har funderat på såna i nåt år nu, och tänkte...
2
Svar
33
· Visningar
5 836
Senast: Nelly_Muffin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA