S-kandar helt i järn?!

galoppirruette

Trådstartare
Vart får man tag i ett sånt? Det kanske har nåt speciellt namn som jag inte kan?!
Hade för en tid sedan en adress till nån som sålde bla såna men jag har tappat adressen.
Någon vänlig själ som kan och vill hjälpa mig?!
(Kanske skulle ha skrivit detta under utrustning men tänkte att ni som är här vet och kan mest och bäst om vart jag kan finna ett sånt bett.)

Tpfh

Sv: S-kandar helt i järn?!

Tack för svar. Har vart där och kollat men det känns inte som rätt sida.. De sålde även annat på den sidan. Hästgrejor. Sidan var blå-gråaktig.Tror även de berättade om sina hästar på sidan...?

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 703
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 670
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 436
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark