Ryttare nära att bli påkörda

Sv: Ryttare nära att bli påkörda

Det finns då människor till allt.. Vilken idiot! :mad:

Föraren blev alltså igenkänd, han är känd av polisen sedan tidigare och de har inte tagit in honom för att??!!

Den mannen har härjat i trakten under LÅNG tid. Att ingen har dött är ett under. Det är inte en överdrift att han verkligen försöker köra på hästar mm. Han är psykiskt sjuk och är anmäld X antal gånger men det "blir" aldrig något av det.
Jag tror att den som drabbats denna gång nog har drabbats innan och försöker genom media få till att de ska göra något åt den här mannen. Han är en fara för samhället och kör allmänt som en idiot.

Hoppas att det nu blir rättegång och att han får ett straff.

Och idioten har kortet kvar och tillgång till bil??!!! :eek: Vad får han för sig att köra på nästa gång? Ett barn?? Ska nån behöva dö innan det händer något?

Det måste till bindande bevis vilket kan vara svårt när ord står mot ord.

Men sådana typer brukar råka ut för folk som tröttnar och tar lagen i sina egna händer:devil:

Om jag hade råkat ut för en sådan person vet jag vad jag hade gjort........

Fyfan vad är det för idiotter somm är ute och kör och han har gjort det flera gångee rhur fan kan han ha kör kortet kvar??????Det är bara en tidsfråga tills det händer någon något fyfan vad hämskt

Men herregud! Hoppas verkligen han åker fast. Såna som han ska INTE vara ute i trafiken överhuvudtaget. Eller kanske som en passagerare på en buss...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Att ryttaren hörde motorljuden och stannade hästen gjorde att en kollision undveks när bilen sladdade ut i hög hastighet. Nu anmäler...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En svensk forskargrupp ska försöka ta reda på hur allergier hos hästar fungerar, och hur det kan botas. Med en budget på tre miljoner...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En häst med ryttare blev under lördagen påkörd av en personbil. Olyckan hände på en minde väg i Åskloster i höjd med Bäck och larmet kom...
Svar
10
· Visningar
2 405
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 382
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama