JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttare inte längre avstängda
Moderator
Hästnyheter
Internationella Ridsportförbundet, FEI, har tagit beslut i flera ärenden. Bland annat har sydafrikanska hoppryttaren Jeanne Engela...
Hästnyheter
Den holländska ryttaren Sanne Thijssen är just nu avstängd i sex månader. Detta efter att hennes häst som avlivades på fyrstjärniga...
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundets Disciplinnämnd har stängt av en svensk ryttare från tävlande i sex månader. Detta efter att ryttaren deltagit...
Hästnyheter
En hoppryttare har stängts av från tävling i sex månader efter att ha gjort ett inlägg som uppfattades som hotfullt mot en funktionär...
Vad såg ni senast? Del 3
Kultur Just det Dana! Bästa.
Jag håller helt med, karaktärerna är alla väldigt välskrivna. Abbot var cool han med. Väldigt intressant hur han...
Malibu_Stacy
5 minuter sedan
Svar: 1 995
Visningar: 134 064
Allmänt
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Räksoppa.
Grillad entrecote, grillade tomater, pommes, halloumi, bea, tryffelmajo, majskolvar med umamismör.
Glass.
Seg grill dock så...
sjoberga
5 minuter sedan
Svar: 1 090
Visningar: 52 190
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Varje dag i veckan har jag avyttrat något hemifrån, för att downsiza inför flytten till 55 kvm. Imorgon hoppas jag att bli av med två...
kolblakkur
6 minuter sedan
Svar: 605
Visningar: 25 205
Allmänt
Stora canvasburar
Övr. Hund Hmm, då får jag söka vidare, hade varit super att ha.
Linda_A
16 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 55
Hund
Mellanpudel
Hundavel & Ras Precis vad jag tänkte skriva.
kl*
Sedan tycker jag att en trevlig pudel är en himla kul allroundhund!
Sel
26 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 771
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Hmm, kollade just om jag tar bort Liv, har 120 vet vård plus rehab, medicin osv ingår, 15% rörlig, 1800 självrisk blir det 475 i...
MJLee
30 minuter sedan
Svar: 1 110
Visningar: 57 695
Katt