Ryska travare

Scorpan

Trådstartare
Nån av er andra härstamningfans som vet var man kan hitta ryska travstammar när stc saknar information. Det känns som de ryska travarna är de som är svårast att hitta något om. Finns det någon rysk motsvarighet till STC?

(osäker på om detta inlägg är tillåtet men jag hoppas det)

Du har rätt i att de ryska travararna är svåra att hitta och det finns ingen databas för dessa på nätet...inte va jag vet i alla fall.
Men jag har en hel del ryska travare i min databas, kanske kan jag hjälpa dej med några hästar.
Skicka mej ett PM med hästens namn.

Sv: Ryska travare

JAg vet att tråden är väldigt gamal, men jag hoppas ändå att ni ser detta. Är det någon av er som vill prata / utbyta fackta om ryska travare och orlovtravaren. Skulle vara roligt att veta att det finns andra än mig som är intresserade av dessa underbara hästar.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka