Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
. Grön, med Fältbiologernas runda tygmärke påsytt över Fjällrävenloggan. Skylta med märken var det sista man ville göra i mina kretsar då, för 35 år sedan. Man sprättade gärna bort loggan från Fjällrävenjackorna också. Lite kul så här i efterhand. Alla visste ju att det var Fjällräven.
Jag använder alltid ryggsäck, det är praktiskt. Sen är jag inte typen som använder handväska... så "inte jag" liksom. Har två ryggsäckar från Fjällräven.
Jag tycker Fjällrävens retroryggsäckar (Rucksack no 21) är jättesnygga men har ännu inte kostat på mig någon till mig själv. Kånken gillar många andra, men jag tycker de är rätt fula och dessutom oergonomiska.
Den där blev jag tvärkär i! Har problem med dragkedjor p.g.a. mina värdelösa fingrar och den där verkar helt perfekt, så nu är den beställd!
Vilka Bukare använder rygga? Jag kanske är helt bakom flötet men jag har fått för mig att rygga är någonting man hade i lågstadiet och i vuxen ålder enbart om man ska på hajk. Typ Därför har jag i flera år nu släpat laptop, böcker, block mm. i en datorväska med "rem" som man hänger över ena axeln och därmed blivit sne i kroppen, det är bökigt, tungt osv. Nu har min vän upplyst mig om ryggsäcken och dess fördelar så nu ska jag köpa mig en GENAST! Så jag kan promenera och cykla fram och tillbaka till plugg/jobb med allt material utan massa tungt bök och stök.
Jag vill ha en SNYGG RYGGA dock. Vad har ni för ryggor?
Vilka Bukare använder rygga? Jag kanske är helt bakom flötet men jag har fått för mig att rygga är någonting man hade i lågstadiet och i vuxen ålder enbart om man ska på hajk. Typ Därför har jag i flera år nu släpat laptop, böcker, block mm. i en datorväska med "rem" som man hänger över ena axeln och därmed blivit sne i kroppen, det är bökigt, tungt osv. Nu har min vän upplyst mig om ryggsäcken och dess fördelar så nu ska jag köpa mig en GENAST! Så jag kan promenera och cykla fram och tillbaka till plugg/jobb med allt material utan massa tungt bök och stök.
Jag vill ha en SNYGG RYGGA dock. Vad har ni för ryggor?