Sv: ryggproblem del 318 (typ)
ja jag ska ta henne till en annan vet. när jag plockar hem henne!!!!
så svårt att själv bo i sthlm å samtidigt försöka utreda hästen i uppsala.. .så jag väljer att vänta tills hon kommer hem å jag kan lägga ner 100% på att få henne bra!
anledningen att det blev den vet. var att hon skicka remissen (efter att jag bad om att få remiss, sen att du tydligen kunde röntga på hennes klinik det sa hon inget om... fan va arg jag blev, varför har hon inte föreslagit det lixom!?!?!??! AAAHHH)
sen va jag dum-snål-tänkte-inte... trodde att man kom dit på remiss men att de ändå hade en vet. som man kunde prata å UTREDA med... men de skickar ju allt till min vet som skickade remissen... tyckte att en undersökning INNAN röntgen var onödig, nya böjprov, nya longering å ridprov... kostar ju bara massa å jag har redan gjort det... en miss av mig, jag har ju inte så lång erfarenhet av att ha egen häst.. men nu vet jag
det enda som känns riktigt bra är att jag vet att min häst har det sååå himla bra där hon är nu, de skämmer bort henne å hon har sin kompis... hon har börjat LEKA med människor, jag blev typ chockskadad när de sa att hon hade "naffsat" tag i hans jacka för å BUSA... hon biter ALDRIG å hon studsar mest bredvid en å piper när hon är sprall-gald... så jag har inte dåligt samvete att jag väntar till efter sommaren med å ta tag i allt...
har dessutom hittat en stallplats som jag tror blir perfekt!!!
väntar bara på att nått ska gå fel så att man blir ledsen å besviken... tyvärr är det ju så att ha häst... man blir överlycklig å sitter å ler på sina moln, sen BOOOOOM trillar man ner till verkligheten igen..