Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två kompisar som har sånna och båda gillar dem skarpt men säger också att de är bäst för nördiga ryttare med god egen balans.Någon som har dessa då och kan säga bu eller bä.
Ännu dyrare än de förra jag kollat på men verkar riktigt bra.
Nördiga ryttare?Jag har två kompisar som har sånna och båda gillar dem skarpt men säger också att de är bäst för nördiga ryttare med god egen balans.
Det var min kompis omdöme. Om man verkligen bryr sig om att analysera och fundera på varför det blir på ena eller andra sättet i ridningen, då är de värda pengarna.Nördiga ryttare?
Jag förstår inte riktigt, förklara gärna det med balansen också!
Ska jag köpa dem är det för att de på nåt magiskt vis ska hjälpa mig att sluta ramla av hela tiden.
Har testat dem en gång efter en träning, men ska försöka rida en terrängträning med dem en gång också.
Har du kollat på Ophena?Nördiga ryttare?
Jag förstår inte riktigt, förklara gärna det med balansen också!
Ska jag köpa dem är det för att de på nåt magiskt vis ska hjälpa mig att sluta ramla av hela tiden.
Har testat dem en gång efter en träning, men ska försöka rida en terrängträning med dem en gång också.
Kollade nu, men där går ju inte att ställa in stigbygelplattan. Det var mest det jag är ute efter!Har du kollat på Ophena?
Kollade nu, men där går ju inte att ställa in stigbygelplattan. Det var mest det jag är ute efter!
Ophena?Fast dom är förbjudna så köp inte dom för guds skull
Ophena?
Inte i dressyren heller. Om jag fattat det rätt.Ja du får inte ha dom i terrängen. Alltså dom magnetiska.
Inte i dressyren heller. Om jag fattat det rätt.