rumsrena råttor?

Lena

Trådstartare
Nån som har några tips på hur man ska träna råttor att bli rumsrena? vore trevligt att kunna ha dom springande runt en under längre stunder utan att hela lägenheten blir nerpissad :o råttorna är ca halvåret och 3 st till antalet (hanar) Mina första råttor och skulle väldigt gärna uppskatta lite tips...

Sv: rumsrena råttor?

OJ det var svårt, det är så olika från individ till individ....men min erfarenhet av råttor och gerbiler (bara honor tyvärr) är att ju fler individer ju mer markeringar. Jag tror inte man kan få dem att markera mindre, det är nog bara att acceptera är jag rädd... :crazy: :confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
531
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 637
Senast: Farao
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 676
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Blod i urinen
  • Vad ska vi göra med skräck-toaletten?

Hund, Katt, Andra Djur

• Freestyle och htm
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈