Eller så kan det bero på att dom är allmänt tröga..

(skämt

)
Har själv en tös på á 6 mån, som mycket väl vet att man ska göra saker ute, men kan lika förbenat komma direkt utifrån, hoppa upp i sängen(!) jätte glad och pissa..
Och nej, inget Uvi eller dyl, bara dumheter..

Hon kan även ranta runt fem min efter vi varit ute länge(då hon också gjort det hon ska) och busa inne, och helt sonika sätta sig ner på mattan, med superglad min.. Säger man då till henne på skarpen, puttar till henne lite lätt så hon tappar vad hon pysslar med, öppnar dörren, går hon ut med glatt humör och kissar färdigt medans jag står och berömmer..
Hon jätte lycklig med verkar inte ha fattat poängen med vad jag ville få fram för budskap..
Men just det där, bara sätta sig ner, utan att tänka sig för vad hon egentligen gör, när hon vet att det ska vara ute.. Korkad? Tankspridd som matte? Hålla sig vet jag att hon kan, då vissa dagar är hon jätte duktig, trots bus och massa godis..
Aja gud vet vad, hoppas det försvinner snart iaf.
När vi är ute och reser, har hon börjat hajja kommandot kissa iaf, precis som sin moster Kitty, hur smidigt som helst när man inte har tid att promenera med dem, utan bara måste stanna till en snabbis och rasta hundarna. Guld värt!