JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
RPC-vinnare tränade hos Söderstrand
Moderator
Hästnyheter
Sveriges tidigare förbundskapten i hoppning, Sylve Söderstrand, får ackreditering till i princip vilken tävling han vill i världen -...
Hästnyheter
Årets Global Champions Tour är igång och vid premiären i Mexiko förra veckan syntes ett välbekant ansikte. Förre förbundskaptenen Sylve...
Hästnyheter
Ett 70-tal tränare och ridinstruktörer fick under den gångna veckan extra inspiration och kunskap när tre distrikt bjöd in till...
Hästnyheter
Ledande hoppryttare kräver nu att de penningstinna GCT-tävlingarna inte ska ge samma rankningspoäng som andra stora tävlingar, eftersom...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras En hund i mindre storlek med snabbhet och arbetsvilja som en bc? Skulle teoretiskt ha fördelar om de hamnar i mindre storleksklass men...
Bulldoozer
6 minuter sedan
Svar: 1 835
Visningar: 177 591
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Matten försöker bli pepp på å köra lerbad och kravla runt över o under och igenom saker i helgen 🤣🤣 Nisse tänker mest på annat just nu...
ii-ssa
10 minuter sedan
Svar: 1 124
Visningar: 65 763
Hund
Kastrera tik med titthål
Hundhälsa Hakar på den här tråden då min ena dam har cystor i livmodern och veterinär rekommenderar kastrering. Samma hund som har mått ordentligt...
SiZo
16 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 137
Hund
Ridskoleryttare
Träning Det kanske vi också har men jag har inte hittat dem än 😁 korta steg ja men inte sega, vi har ju några små storhästar ❤️
Michellan95
10 minuter sedan
Svar: 949
Visningar: 100 339
Träning
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Då är dagens PnR avklarad, blev 68% i Intermediere 1 🤩 han var jätteduktig, lite småmissar men inget stort. Sedan kan såklart allt bli...
Mirtai
17 minuter sedan
Svar: 1 160
Visningar: 91 118
Grenar
Färgtråd III
Avel Ber om ursäkt på förhand att jag inte kan de korrekta termerna/sätt att uttrycka mig men lite hjälp på traven åtminstone och reserverar...
Murray
Idag kl 16:30
Svar: 653
Visningar: 76 643
Avel