Rovfågelsiluetter

J

JennyK

Finns det någonstans på nätet man kan beställa såna siluetter att klistar upp på fönstren?
Vi har nyss byggt ett uterum här och två småfåglar har redan kraschat in i rutorna. Dom klarade sej visserligen men var rejält omtöcknade..

Sv: Rovfågelsiluetter

JennyK skrev:
Finns det någonstans på nätet man kan beställa såna siluetter att klistar upp på fönstren?
Vi har nyss byggt ett uterum här och två småfåglar har redan kraschat in i rutorna. Dom klarade sej visserligen men var rejält omtöcknade..

www.snf.se
dom har, även om man inte är medlem kan man handla vad jag vet.

Sv: Rovfågelsiluetter

Tack för det!
Nu blir det pilgrimsfalkar på fönstren!

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 032
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 521
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 166
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama