Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Ska röntga benen på hästen inför försäljning. Vill inte ta 100 bilder utan det som är nödvändigt... hur många bilder brukar man ta ?
Hopphäst halvblod, 8 år och köparen är från Holland. Dom vill ha röntgen ..Beror helt på ras, eventuella störningar, ålder, och vad köparen kan tänkas vilja se. Hade inte röntgat i förebyggande syfte för en försäljning.
Då får väl dom stå för det?Hopphäst halvblod, 8 år och köparen är från Holland. Dom vill ha röntgen ..
Nej vi ska byta häst, så dom röntgar sin och jag min.Då får väl dom stå för det?
Nej vi ska byta häst, så dom röntgar sin och jag min.
Hur många bilder brukar man ta ?
En vanlig ben röntgenVarför gissa? Fråga vilka bilder de vill ha. Och vilka bilder vill du ha?
En vanlig ben röntgen
Om det funnits något som en vanlig benröntgen hade du inte behövt fråga.En vanlig ben röntgen
Hej! Ska röntga benen på hästen inför försäljning. Vill inte ta 100 bilder utan det som är nödvändigt... hur många bilder brukar man ta ?
Jodå, det är 12 bilder.Detta ingåret som ingår i en 12-bilders röntgen är 1 sidobild/falang (från kota ner till hov) på alla 4 ben, 1 sidobild/has, 1 sidobild + en bild bakifrån/bakknä och 1 bild framifrån/strålben på frambenen.
Men vad menas med detta? Detta blir väl inte 12 bilder?