En av mina hundar misstänker jag skulle behöva röntga sina höfter & armbågar redan nu.
Anledningen till det är att jag misstänker att något är knasigt med iaf armbågarna. Hunden är nu 8månader och av större ras.
Dock tycker uppfödaren jag skall vänta till hon är 1år.
Varför ska jag vänta tills hunden blivit ett år om jag misstänker att något inte är som det ska.
Nu menar jag röntgen som skickas till SKK för avläsning.
Registrerar inte Skk reslutatet om hunden är yngre än 1år?
Har fått höra det...
Helt ärligt förstår jag inte varför uppfödaren rekomenderar att jag väntar.
Är det inte bättre att då röntga & skk läger av & registrerar resultatet så man vet om det står rätt till eller ej?
Vill veta om min magkänsla är rätt, behöver inte gå in på varför jag har mina misstankar. Räcker med att jag vill min hund väl
Ovissheten gör mig galen
Anledningen till det är att jag misstänker att något är knasigt med iaf armbågarna. Hunden är nu 8månader och av större ras.
Dock tycker uppfödaren jag skall vänta till hon är 1år.
Varför ska jag vänta tills hunden blivit ett år om jag misstänker att något inte är som det ska.
Nu menar jag röntgen som skickas till SKK för avläsning.
Registrerar inte Skk reslutatet om hunden är yngre än 1år?
Har fått höra det...
Helt ärligt förstår jag inte varför uppfödaren rekomenderar att jag väntar.
Är det inte bättre att då röntga & skk läger av & registrerar resultatet så man vet om det står rätt till eller ej?
Vill veta om min magkänsla är rätt, behöver inte gå in på varför jag har mina misstankar. Räcker med att jag vill min hund väl
Ovissheten gör mig galen
Senast ändrad: