Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni får kolla på de tidigare säsongerna när de avslöjar vem sommarskuggan är. Då ser man ju att det är en busig skådis i dräkten
Lite på samma tema...Också ett exempel från ridskola. Liten tjej får syn på valacken som precis hade kissat och böjer sig ner för att se vad det är som hänger där under varpå hon utbrister: ”Pappa, en sån har ju du också!” Jag hade svårt att hålla mig för skratt, pappan antog en ny färg i ansiktet
Hade ett barn i en barngrupp för MÅNGA år sedan som envisades med att säga "Finda Kattus" (katten Findus).....Överlag är det ju så gulligt med barn som håller på att lära sig prata och vänder på bokstäverna
Pasketti = spaghetti
Skadanjer = kastanjer
En bekants dotter hade en förskolekompis som hette Dominic. Hon sade Demonic alternativt DiminocHade ett barn i en barngrupp för MÅNGA år sedan som envisades med att säga "Finda Kattus" (katten Findus).....
Min treåring förra helgen när hon satt och lekte med sitt brio-slott ”på slottet lever dom sina liv som vanligt och tänker inte på ränteläget”En tråd om roliga saker som barn säger ☺☺
Börjar. När jag var på hund promenad kommer en ca 3 åring. Pekar och skriker ”där är en hund som ser ut som en fisk!!!”