roliga namn på korsningar

B

BeastieBabe

jag och mamma diskuterade hundar i bilen på väg från pizzerian, vi har ju pudel och jag läste om en curly coated retriver i en hundtidning tidigare idag och förklarade för mamma att den såg ut som en korsning mellan pudel och retriever.. men jag tyckte namnet borde ha vart enklare.. så jag föreslog Retroodle :rofl:

även korsningen shetland sheepdog och shih tzu dök upp.. shetzu shitdog (säg den snabbt 6 ggr ;) )

so gimme your best av era påhittade korsningsnamn som framkallar skrattattacker :p

Sv: roliga namn på korsningar

Jag och en vän pratade om alla skummar korsningar som finns och då började vi skämta om att para min jack russel med hennes rottis så att vi skulle få en massa små Rock Wussel bäbisar! ;)

Labarador+tax=labratax (min gamla lärare hade en sådan blandras. Jättefin vovve!:love::love:)
Schäfer+Labrador=Schabrador:D:rofl::rofl:

flat coated reteiver + chinese powder puff = Flat Puff

tax + mops = Tops

basset + lagotto = Baguette

boxer + tax = Botox

jag och mamma skrattar så vi gråter *älska trötthumor*

Senast ändrad av en moderator:

Någon annan har hittat på den men jag tycker att den är bra:
pudel och jack russel = pussel

tax + mops = Tops
Bullterrier + tax = Bultsax
:rofl:haha så jäkla bra.
Ni har gjort min dag!:D

Såg på ett program på discovery och där fanns en blandning de kallade: cooccapoo = pudel och coccerspaniel

Även JackBorder=Jack russel och bordercollie

KL

Måste bara gräva fram den här tråden efter att ha sett en annons om Pu-chi-bi valpar till salu! :rofl: Dvs en salig blandning av pudel, chihuahua och bichon!

En korsning mellan en vattenälskande labbe och en tax borde bli en lax... :angel:

En blandras mellan hamiltonstövare och pointer blir förmodligen en jaktgalen hamster

Men korsar man en papillon med en setter riskerar man bara att få en massa utseendefixerade papillotter

Medan en korsning mellan Pinscher och Samojed bara blir pinsam

På tal om pinsam är det nog dags att jag går och lägger mig innan jag spårar ur totalt... :o

En korsning mellan en vattenälskande labbe och en tax borde bli en lax... :angel:

En blandras mellan hamiltonstövare och pointer blir förmodligen en jaktgalen hamster

Men korsar man en papillon med en setter riskerar man bara att få en massa utseendefixerade papillotter

Medan en korsning mellan Pinscher och Samojed bara blir pinsam

På tal om pinsam är det nog dags att jag går och lägger mig innan jag spårar ur totalt... :o

:rofl::rofl::rofl:
:bow: jag garvar så jag gråter

Liknande trådar

Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka