Roliga hästtäcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Toystory
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 836
T

Toystory

Nu vet jag inte om jag postat rätt, flytta den då i så fall :bow:

Nu är jag så trött på att ha färger som blått, svart och grönt på hästarna, ston och valacker ser lika dana ut! Jag vill att mitt sto ska ha mönster och färg, dvs. lila, rött och rosa :D Hon har ett rosa täcke från weatherbeta som jag älskar, både färg och mönster :love:

Problemet är att hon drar 140 i täcke, kan inte gå upp eller ner för då sitter det väldigt illa. Täcken jag letar efter är utetäcken och får inte kosta multum.
Vore roligt om någon vet fler täckestillverkare än Horsewear (amigo, rambo, rhino) och weatherbeta som har dessa extrastorlekar och har härliga färger/mönster.

Sv: Roliga hästtäcken?

Jag har ett knallrött 150 grs-täcke från Catago, snyggt på min jättemörkbruna häst tycker jag! Tror de har ljusblåa också.

Ponnyprakt har fullstorlekar! Och det är glittrigt och i flashiga färger så det står härliga till! :D

Jag har köpt ett så chict sadelöverdrag i fleece där, rött med vit/svarta får på!

Just nu är mitt "roligaste" täcke ett plommonfärgat Bucas Freedom Turnout. Förra säsongen fanns det i orange om man vill vara lite mer extrem. ;)

För några år sedan hade jag ett Shires täcke som var rosametallic :p Har inte sett det i affärerna på länge, med däremot i ljusblåmetallic och rödmetallic. :D

Liknande trådar

Utrustning Lagar mycket hästtäcken av alla de slag, fleece, vinterfodrade, regn......... ett riktigt hästjobb, ha, ha, ha....... men vet ej var jag...
Svar
3
· Visningar
598
Senast: Corona
·
Utrustning Jag sitter och velar vad jag ska köpa för täcke till Ica (får pengar i födelsedagspresent och julklapp av mamma). Förutsättningarna...
Svar
19
· Visningar
2 586
Senast: mackan
·
D
Utrustning startar en tråd som motsvarar "det fulaste jag vet"-tråden, och hoppas på att det inte redan finns en sån här tråd :).. jag börjar...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: DonLunarJuni
·
Utrustning Globus har ju höpåsar i svart,grönt,rött och blått. Finns det några andra märken som har roliga färger? Jag är sugen på typ rosa... 2
Svar
35
· Visningar
8 264
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka