Shaggy
Trådstartare
Jag förundras alltid över vissa av filmerna mina vänner på fb delar. De där filmerna där folk slår halvt ihjäl sig, de där filmerna där folk beter sig som rövhattar mot sina vänner och de där filmerna där man försätter främlingar i pinsamma/ skräckskapande situationer. Altså vad är det för roligt med det där? Vad är det för roligt med att se folk behandla varandra som skräp? Vad är det för roligt i att se någon trilla omkull och slå sig halvt fördärvad? Jag menar om jag tänker mig in i de där människornas situation så skulle jag omgående säga upp bekanstskapen med mina "vänner"/ slå de okända som använder mig som någon jävla clown på käften.
Varför delar man skiten och framförallt varför lägger man ut skiten till allmän beskådan?
Och om man kan sitta och skratta åt sådant hur kan man då vara förvånad över att det finns mobbing? De som delar skiten är ofta folk som är uttalat mot dålig behandling av andra människor.
Varför delar man skiten och framförallt varför lägger man ut skiten till allmän beskådan?
Och om man kan sitta och skratta åt sådant hur kan man då vara förvånad över att det finns mobbing? De som delar skiten är ofta folk som är uttalat mot dålig behandling av andra människor.