Roliga bilder eller?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare dragonlady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 081
Sv: Roliga bilder eller?

om ja får säga det själv så är de nog dom fulaste bilderna av en katt jag nånsin sett..

Joo dom är ju faktiskt helkuliga! Funderade på att göra en hjälm till min kisse, tror att han klär i grönt!

Stackare;P tycker det är lite skumt att "styra ut" djur sådär. hade varit mycket sötare utan :love:

fyfan vad fult, nästan så man börjar skratta..

Kan inte hjälpa det men jag tyckte att katten var toksöt... :love:
Måste vara väldigt liten (om man jämför med min bjässe)

haha vi har samma humor HAHA håller på att as garvar här,,, men e det inte lite synd om katten??

Inte ett dugg roliga - t.o.m. morrhåren slokar ju på kattstackarn. :mad:

Jag tycker i alla fall att de ar roliga!! :)
Tror inte att det ar speciellt synd om katten...vad ar det den skulle lida utav??
Kanske citrus-lukten av limen ar det enda som jag kan tanka mej skulle vara obehagligt for katten, men den gar ju sakerligen inte omkring sa pa heltid.

Jag tyckte det var roligt! Så himla ful att den blev söt, ju! :love: :rofl:

Jag tror nog inte att katten lider sådär jättemycket, då hade den väl inte gått med på det? Katter har ju en förmåga att själva bestämma vad som är acceptabelt eller ej.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
492
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka