Roliga/annorlunda hinder!

Smirrel00

Trådstartare
Hej! Jag tänkte om folk ville dela med sig om man har några roliga idéer på hindertyper. Jag tänkte hoppa med min ponny nu i veckan, men ville pröva något nytt. Tänkte t.ex. hoppa smala hinder, sätta koner och sockerbitar under hindren, hoppa över bara sockerbitar på en rad, och använda presenning på olika sätt. Har ni några roliga förslag?? :D

Sv: Roliga/annorlunda hinder!

Jag brukar ta lite av varje och ha som hinderutfyllnad, däck, ved, små lastpallar m.m.

Så länge man har en bom över så kan man ju ta lite vad som helst i hindret för att markera marklinjen, som smalhinder har jag en mur(typ i bredd med saefty systems murblock.) Dock gjord i plyfa.

Ju mer konstiga saker man går på banan och hoppar över ju enklare är det på tävling :p. Vattenmattor, hinderdukar och murar är inte ngt man brukar hoppa dagligen pga att de är dyra tyvärr. Men med lite fantasi kan man göra egna :p.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 386
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar