röd kavaj till tävling

Sv: röd kavaj till tävling

Ne, GB-mannen kallas han:D Väldigt trevlig, trevlig mamma med för övrigt:p

Det är synd att alla har så förutfattade meningar om hur det får vara.
Att kavajen inte får ha vilken färg som helst, att ridbyxorna måste vara vita eller åtminstonde ljusa, att kavajen måste vara mörkare osv...
Nej, heja alla som vågar sticka ut och vara lite färgglada nu när vi får det!
Själv har jag svart kavaj men den passar inte under västen så nu rider jag i en röd jacka istället. Mycket roligare att vara en liten färgklick!

Senast ändrad:

Tycker verkligen tvärt om. Kan inte folk inse att det SKA vara vita ridbyxor etc? Mår dåligt över alla som kommer i de mest hemska färgkombinationer:crazy:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 071
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka