Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ella-82 skrev:Jag har en sån rockard och jag tycker den är jätte bra och prisvärd! Jag bad om att få en svängel och det var inga problem, sen ville jag ha bakselefästen och det satte han på oxå, toppen!
Jag har dock gjort om vagnen lite så att den skall passa just min häst. Men det var inte så svårt faktiskt. Bara man har någon som kan svetsa...
Har även gjort så att jag kan hänga på min vagn på transporten, så nu får jag med vagnen överallt.
Säg till Jens hur du vill ha vagnen, vilka grejer du vill ha med och hur måtten skall vara så fixar han säkert det.
//Ella
/L("Alla vagnar byggs efter måttbeställning. Vi tar några få enkla mått från häst och kusk för att vagnen ska passa så bra som möjligt och balansering och proportioner ska bli rätt till ekipaget som ska ha den.")
_L_ skrev:Med svängel och bakselefästen är den bra, men jag vet inte hur hög sittsen är? Du har väl en rätt hög häst, visst var det så?
Det bästa är att sitta lagom högt så att man kan se över hästen.
Men man kan ju sitta bakom o snegla på sidan oxå, men ur säkerhets synpunkt är det bra om man har högt säte.
/L