Jag vet en hel massa bara av att läsa av lekenJag var helt säker på att Q fick lilltess spioninfo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet en hel massa bara av att läsa av lekenJag var helt säker på att Q fick lilltess spioninfo
I min sista röst ju!!!vilken av gångerna
Jag vet en hel massa bara av att läsa av leken
Det trodde inte jag om hon hade varit det så hade Ferrari åkt istället för bsf1. Men visst kan röstfiflaren luras.Jag trodde att du var röstfifflare för du höll på och tjata om extrarösten hela tiden.
Det trodde inte jag om hon hade varit det så hade Ferrari åkt istället för bsf1. Men visst kan röstfiflaren luras.
Jo men det känns ändå som Q hade vågat ta ställning. Speciellt när spionen finns.Fast det kan ju ha varit en förvirrad röstfifflare som lade rösterna på olika personer.
faaast det kan ju var farligt att lägga extra rösten på samma i o m att en rad hamnar i lyan å inte alla rader hamnar hos spionen....Jo men det känns ändå som Q hade vågat ta ställning. Speciellt när spionen finns.
Det har du rätt i men jag som god brukar resonera att någon god roll borde reagera om en ond utnyttjar det. Dock blir det lurigt om spionen inte får alla raderfaaast det kan ju var farligt att lägga extra rösten på samma i o m att en rad hamnar i lyan å inte alla rader hamnar hos spionen....
Det var liksom min avsiktJag trodde att du var röstfifflare för du höll på och tjata om extrarösten hela tiden.
Det skulle jag aldrig göra (numera ) men det hände förr i de första 100 lekarna jag var med i ( typ )Fast det kan ju ha varit en förvirrad röstfifflare som lade rösterna på olika personer.
Näru det skulle vara ungefär lika riskabelt som att ängeln inte skulle våga skydda sig själv första natten pga samma risk för samma scenario. I would have risk it Every ( wtf mobilen ville skriva Evert !!!) dayfaaast det kan ju var farligt att lägga extra rösten på samma i o m att en rad hamnar i lyan å inte alla rader hamnar hos spionen....
EvertNäru det skulle vara ungefär lika riskabelt som att ängeln inte skulle våga skydda sig själv första natten pga samma risk för samma scenario. I would have risk it Every ( wtf mobilen ville skriva Evert !!!) day
Tom mobilen vet vad ditt rätta namn är.....( wtf mobilen ville skriva Evert !!!)
Varsågod det var så lite! jag känner att jag har varit lite off nu på slutet men det har ju gått bra ändå!
Men vad jag nojjade när jag skulle välja käk...