- Svar: 9
- Visningar: 1 016
Jag blev väckt av en katt i morse, som vanligt. Klev upp, matade katterna, satte igång vedspisen, gjorde frukost och åt. Sen började jag beta av min to-do-lista. Sökte ett jobb. Sen har jag bokfört och det var massor med transaktioner just i slutet av oktober, dit jag nu har kommit. En post i kontoutdraget begriper jag inte. Det är ett företag som dragit 598 kronor på autogiro. Jag känner inte igen företaget och har inte medgivit något autogiro. Det hela är skumt så jag letade reda på företagets hemsida och ringde. Numret gick till en privatperson som inte kändes vid företaget. Så jag mejlade företaget i stället och kontaktade även min bank. Jag måste reda ut det här. Nästan 600 kronor är inget man lättvindigt inte bryr sig om. Sen bad jag om ett nytt recept igen. Fattar inte varför jag bara får medicin för en månad i taget av den medicinen.
Jag har en sak kvar att klara av idag och det är att duscha. Det tar emot.
Jag känner mig lite som en robot som bara betar av saker. Jag pushar mig att göra de här sakerna. Eller, ja, jag ringde företaget utan större motstånd, men oftast känner jag mycket motstånd till att göra saker och jag måste pressa mig igenom det där motståndet.
Jag undrar om det är så för andra. Ibland? Hela tiden?
Jag har en sak kvar att klara av idag och det är att duscha. Det tar emot.
Jag känner mig lite som en robot som bara betar av saker. Jag pushar mig att göra de här sakerna. Eller, ja, jag ringde företaget utan större motstånd, men oftast känner jag mycket motstånd till att göra saker och jag måste pressa mig igenom det där motståndet.
Jag undrar om det är så för andra. Ibland? Hela tiden?