rita in en väg på en karta

mag

Trådstartare
Har varit inne i paint och försökt,men det är ju hur svårt som helst att få det snyggt. Har för mig att jag hört att man kan koppla en typ av penna till datorn och rita med den... eller har ni nått annat tips om hur man gör. Vad heter i såfall den sortens pennor och finns de att köpa ???

Sv: rita in en väg på en karta

i de flest program funkar det sa att om du haller ner 'shift' medan du ritar sa kan du dra helt raka strack lodrat, vagrat o 45 grader.

pennan kallas 'ritbrade', 'drawing tablet' et c o wacom ar en av de storsta tillverkarna.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
682
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
455
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka