Z

Zita

Nu har jag varit snuvig i snart två och halvt år. Värst på morgonen. Trodde jag var allergisk mot något men det har jag förstått att jag inte är. Möjligen mot mej själv. Nån som hjaft det? Ge mig i så fall ett råd vad jag ska göra åt det. Tänker INTE gå till nån läkare.
 
Sv: Rinnsnuva

Du har uppenbarligen kroppsliga problem och då får du helt enkelt ta dig till en läkare! Varför vill du inte gå dit? Du har ju haft problem läääänge så det är ju inte direkt något som kommer lösa sig av sig själv.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
930
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 977
Senast: gammalek
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 107
Senast: verser
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 591
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • KIA EV9
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp