Rimligt pris

E

emelie_r

Vad tycker ni är ok pris att betala som medryttare? Vad har ni för erfarenheter - finns det några fördelar att betala pris för de antal gånger man rider (t ex. 100 kr/gång) eller finns det några fördelar med att betala månadspris?

Sv: Rimligt pris

Jag betalar 80:- för en gång i veckan, vill jag rida mer behöver jag inte betala alls.

Hittade en nästan likadan tråd! Jag kanske ska kolla att det inte finns nästa gång! :D :idea:

Jag tycker i princip att man inte skall ta betalt av medryttare. Under förutsättning att man också får hjälp med mockning och övrig skötsel av hästen.

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
994
Senast: Kirre
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 742
Senast: SwedEmB
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka