ridresa till baltikum

B

BellaF

Jag och min man planerar att åka på en kortare ridresa i år - helst tidig vår. Vi är sugna på Baltikum - nära och spännande(?). Någon som har förslag på vart man kan åka? Även andra ställen än Baltikum kan vara aktuellt men eftersom vi inte kan vara iväg mer än tre-fyra dagar får det gärna vara hyfsat kort restid. Vi är båda ridvana och prioriterar naturupplevelser högre än "lyx-spa".

Sv: ridresa till baltikum

För många år sedan var jag i Polen på ridläger, det var jättebra fina ridvägar mm. Men som sagt länge sedan, kommer inte ihåg vad stället hette, men det låg i södra Polen.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
732
Senast: Hajfisk
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 663
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka